Komihåg lista: Maj

Jag måste bara säga att tiden går så otroligt fort och det är jag till största del glad över. Känner mig dock aningen stressad över denna maj månad som är uppbokad till tusen. Därför gör jag nu en lite lista på allt som måste fixas under månaden.

  • Se till att alla elever kan koreografierna (extra träning 10 maj) och har alla kläder
  • Få alla elever att betala medlemsavgiften
  • Fixa logeföräldrar
  • Vara förberedd till "torsberg på stan" den 15 maj
  • Lära mig Kostymernas på nytt (ny roll, nya repliker) 23 maj
  • Åka till Stockholm och se Marias föreställning 29 maj
  • Dansotekets våravslutning genrep 30 maj
  • Dansotekets våravslutning show 31 maj
  • Köpa födelsedagspresenter till mamma, pappa och Nisse till den 22, 23 samt 31 maj
  • Leta upp alla olika danskläder jag behöver till alla olika uppträdanden

Ja jag har säkert glömt något, men det kommer väl fram tillslut. Nu vill jag bara att allt ska gå smärtfritt och vara riktigt kul, åh sedan kommer sommaren :) Jag ska verkligen se till att njuta av denna tid, jag vet ju aldrig vart jag befinner mig i höst.

Lyssna och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0