KP rep och lite mys med Selma

Var iväg och repade lite kostymernas idag, tack för att ni gör detta för mig! Var verkligen nödvändigt, kändes skönt att få köra igenom allt en gång, för på fredag blir det nog inte rep, rep utan mer bara köra... Ja, ja hoppas att det ska gå bra, känner mig mest nervös inför alla repliker.

Åkte sedan upp till granberg för att hälsa på Ida och Selma. Kom precis lagom till kaffet, så vi satt ute och myste på altanen lite och sedan dök pappa, farmor och grabbarna grus upp från sin lilla resa till småland. Så denna vecka finns även söta farmor i staden. Selma har förövrigt växt en massa sen sist jag var där, nu har hon börjat få ett eget utseende, i början var hon ju så lik Albin men nu börjar de försvinna. Ska se till att åka upp dit mer i veckan också så jag hinner träffa farmor lite mer, nu blev det bara så hastigt.

Imorgon ska jag iväg på information på stadshuset inför sommarjobbet. Skönt att jag fick tiden vid tio och inte vid sju på morgonen som jag fick förra året.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Det kommer gå så bra så Elin! :D

2009-05-17 @ 20:15:25
URL: http://sandstr0m.blogg.se/
Postat av: Nea

Du och jag, Elin. Vi SKA klara det här! ;D

2009-05-17 @ 20:20:47
URL: http://edithlinnea.blogg.se/
Postat av: Tobias

yes jag funderar på en ansiktsbild och en helkroppsbild :D

2009-05-17 @ 21:09:01
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0