Långhelg... eller?

Ja tydligen är det långhelg just nu men det är inget jag märker av sådär jätte mycket. Visst jag har idag haft det hur mysigt som helst i trolldalen och sedan på kvällen var jag och dansade ledardans men jag har känt mig riktigt trött idag. Skulle behöva ha ledigt nu och varva ner, få samla mig själv. Men den tiden kommer nog snart, nu denna helg blir det ju kostymernas åh det ska verkligen bli hur kul som, hoppas allt går bra.


Albin och Jona fiskar


Pappa, Ida och farmor i trolldalen


Bus-Robin


Glassen med stort G, nu har även jag provat den, riktigt god.


Grabbarna grus smaskade i sig glass.

Kommentarer
Postat av: Kristin

PUSS på glassen! :D

2009-05-21 @ 22:51:14
URL: http://sandstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0