Lördag

Min lilla Elin helg fortsätter, har dock inte varit speciellt ensamen... Igår var jag ju som sagt hela dagen hos pappa och idag då jag gick ner på stan för att införskaffa mig en stegräknare, möttes jag först utav en massa folk på stan, buo och allt. Sedan träffade jag även på pappa och Ida (ingen unge ännu...). Resten av dagen har jag sett till att gratulera Therese som fyller år idag, handlat ost åt mamma och promenerat. Imorgon måste jag kanske åka hem till mamma för om Robin fortfarande inte är pigg måste jag vara barnvakt på måndag.

Har förresten glömt bort att berätta om mina underbara elever. Ja jag har faktiskt de bästa eleverna man kan ha. På förra barngruppen som jag hade fick jag blommor av en av eleverna, hur gulligt är inte det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0