Måndag 18 maj

Då var vi här igen då... en ny vecka och vi har nu redan passerat mitten av maj. Helt sjukt vad tiden går fort fram. Kan inte fatta att jag nu snart har bott ett helt år i Bollnäs, känns lite ovärkligt faktiskt. Idag var jag och Lisa till stadshuset på information inför sommarjobbet. Satt där och lyssnade på nästan exakt samma saker som förra året, men visst det är nyttigt att upprepa information. Det är ju på så sätt man lär sig bäst, men jag tror nog att de som är helt nya har mest nytta av själa informationen. Filmen var ju lika rolig i alla fall :)

Mötte sedan upp med Hanna och Camilla, innan de gick iväg på samma information medan jag och Lisa gick runt på stan och letade presenter till alla mina familjemedlemmar som fyller år i slutet av denna månad. Tror att jag har ganska stor koll på vad jag ska ge dem alla. Dagens lilla minus är lugnt vädret, hur tråkigt som helst att det skulle börja regna... jag som hade tänkt gå till heden, nu får vi se hur det blir med det. Dagens lilla plus (oj det känns som jag tagit detta med "dagens extra" av Sara men, men hoppas det är okej?!) är i alla fall umgänget med trevliga människor och snabb träffen med pappa, Ida, Jona, Selma och farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0