Melodikrysset

Växbo helg igen... blev tvungen att leta upp danskläder så då var ett besök hem till mamma självklart. Har dock inte hunnit leta så mycket ännu. Har istället ägnat dagen åt att lösa melodikrysset och koreograferat. Är nu klar med de så jag borde väl återgå till det jag egentligen skulle göra här. Jaja vi får väl hoppas på att jag hittar något då och speciellt något ljusblått.

Imorgon söndag ska jag iväg upp till heden och ha extra träning med mina två ungdomsgrupper från klockan elva. Hoppas att de kommer med mycket energi för imorgon ska de få massor av ny koreografi. Dags att börja göra dem redo för våravslutningen, snart smäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0