Nu är det på riktigt!

Hittade tillslut min present till mamma efter promenad hit och dit. Hoppas hon blir nöjt, jag tycker i alla fall att det är något hon behöver. Under mitt present letande ringde min telefon och displayen visade ett okänt nummer. Det visa sig vara nummret till en tjej som ville komma och titta på min lägenhet. Ojojoj det börjar verkligen att bli på riktigt nu, det är faktiskt någon som nu funderar på att flytta in i min lägenhet, i mitt hem... Ska i alla fall visa henne mitt lilla hem imorgon mitt på dagen. Ska se till att städa undan lite extra så hon får en bra uppfattning. Men jag måste bara säga att det nu verkligen känns sorgligt, tänk att någon verkligen ska flytta in här och jag måste flytta ut. Vart ska jag ta vägen då? Svaret står skrivet i framtiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0