Oroligt?!

Ja vädret har varit riktigt oroligt idag, alltifrån solsken till spöregn och krafitiga vindar. Har i alla fall fått en del ärenden fixade, sa upp min lägenhet (känns faktiskt riktigt sorgligt) och varit och handlat. Mötte sedan upp Lisa och Camilla på stan och tog en fika. Nu har jag hunnit äta lite mat och strax ska jag upp till heden och dansa till halv tio. Därefter blir det att rusa hem så jag hinner se lite på eurovision, semifinal 1, heja sverige! Har även hämtat ut Britney biljetterna och pratat en stund med Maria.

Tack förresten för gårdagens telefonsamtal, det var riktigt trevligt!

Kommentarer
Postat av: Hänne

Varför säga upp lägenheten? :O

2009-05-12 @ 22:25:31
URL: http://penne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0