Söndag!

Ja då var nästan denna vecka också slut, sommaren närmar sig med stormsteg. Idag har jag spenderat största delen av dagen uppe på heden med mina två underbara ungdomsgrupper. De har nu lärt sig, eller i alla fall fått all koreografi så nu gäller det bara att få till det perfekt. Men jag tror på mina elever och jag tror att de kommer gå riktigt bra för dem på avslutningen.

Nu resten av kvällen ska jag bara ta det lugt och ta hand om mig själv (har lyxat till det med naturgodis!) för imorgon börjar en ny vecka. Redan på fredag har vi uppträdande på stan. Spännade, spännande måste bara se till att sätta pargrejen i Rihanna, känns inte riktigt hundra ännu, men snart så.

Hoppas ni har haft en trevlig helg och ta vara på denna sändagskväll för imorgon börjar allvaret igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0