Vad luktar du?!

Åkte på förmiddagen hem till pappa. Där stod farmor och bakade bröd (de är smarta som sätter henne i rätt arbete), pappa sprang omkring mest överallt, Ida var på bvc med Selma, Albin var på förskolan och Jona på dagis. Efter ett tag samlade vi oss (dock inte Albin och Jona) ute på altanen och fikade. Åkte därifrån direkt till frisören och klippte mig, tyckte verkligen att det var dags nu, men det känns kort... det kanske är så bara för att jag är van vid den längd jag hade innan. Hann sedan med en tur till stan och har nu fixat presenten till pappa. Promenerade sedan upp till heden och hade min två ungdomsgrupper. Det gick bra och var kul, jag var kanske lite extra hård idag... men det behövs verkligen nu så här nära avslutningen.

Åh nu till min rubrik, tydligen så lukar jag danslärare?! Ja enligt Sara och några till så luktar visst jag och även Hanna (lilla skutt) som danslärare och danssal...hm? För att klargöra detta, så är det tydligen en god doft, inte något hemskt.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Men...lukta danssal?! Det var något nytt! :)

2009-05-21 @ 12:09:54
URL: http://sandstr0m.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha, men det stämmer ju! Alltså det är någon speciell doft som inte går att förklara. Och nej, inte alls sunk, svett och det man förknippar med en danssal, utan ja - danslärare. Skumt, men sant.

2009-05-22 @ 21:33:52
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0