Det där med sömn

Nattens bio, New Moon var helt fantastisk. Hela kvällen var riktigt mysig, stämningen var verkligen på topp inne i biosalongen. Men att komma hem klockan 03.00 åh sedan ha föreläsning vid 8 är inte så bra. Men jag klev i alla fall upp efter bara någon timmes sömn och cyklade iväg, fick tom. med mig Agnes. Föreläsningen gick okej trots att jag var riktigt trött. Efteråt cyklade jag hem och sov en stund. Men jag tror att jag ångrar de lite, jag blir alldeles seg då. Så nu känner jag mig inte riktigt på topp, skönt att det blir en lugn kväll med mat och film hos Agnes.

Kommentarer
Postat av: mamma

Va bra att du tyckte om filmen den har fått lite dålig kritik.Bra att du gick på föreläsningen du hade känt digsämre än seg om du inte gjort de bra jobbat!Kramar mamma!

2009-11-20 @ 23:30:50
Postat av: maria

aaa nu har du liksom sett den!! hoppas jag far se den i helgen :)



KRAMAR!!!

2009-11-21 @ 03:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0