Hej Tomten!

Sitter här och filar lite på min önskelista men har nästan glömt bort vad jag kan önska mig...

Vad är det egentligen man ska önska sig?
Saker man behöver men kanske inte vill ha i julklapp eller saker som man vill ha men kanske inte behöver?
Hm... ja jag funderar på att göra en önskelista som både innehåller saker jag behöver och saker som jag verkligen vill ha. Men det känns svårt faktiskt, jag vet inte riktigt vad det är jag vill ha. Der var lättare förr, då önskade jag mig en häst. Nu känns en häst alldeles för omöjligt, har varken tid, pengar eller någon plats för en häst. Men när man var liten var allt möjligt.

Just nu önskar jag mig sol och energi, känns som att det är brist på det idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0