Med tummen i provplattan

Har varit i skolan mestadels av dagen. Hade labb eller rättare sagt en liten minilabb inför labben som vi har på måndag. Vi har då tagit prover på våra händer, eller vi har gjort en liten odling för att se hur mycket bakterier det växer på plattan om man inte har tvättat händerna jämfört med om man har tvättat händerna samt om man har använt sig utav desinfektionsmedel.

Efter skolan cyklade jag och Agnes till Ica där vi köpte pepparkaksdeg. Ska nog ta och baka lite imorgon, längtar så till julen. Efter att jag varit hemma ett tag fick Agnes för sig att hon skulle till stan och jag följde snällt med, passade även på att köpa en kavel som jag tydligen saknade.


Kommentarer
Postat av: mia

ååå jag vill ha pepparkaksdeg!!! undrar om det blir nå pepparkaker här i jul. jag har ätit lite köp pepparkaker bara. men jag tror det är svenskt.. hm jag vet ju inte så mycket vad som är svenskt eller ej:P

kram

2009-11-12 @ 21:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0