Min Stockholmshelg!

Åkte till Stockholm i fredags. Mötte upp mamma på statonen och vi började våran lilla helg med att åka ut till Maggan. Hon bjöd på riktigt god lunch i sitt otroligt fina hem. Annars spenderades fredagen på stan med Ulla. Vi fikade gott (trots stressad personal), åt god mat (trots otrevlig personal) och gick på bio. Vi såg "Så olika". Jag kände mig riktigt ung där inne i biosalongen, alla var minst 40 men jag trivdes ändå och filmen var riktigt bra.

       

Lördagen spenderades också på stan, tror nog att jag får leva på vatten och bröd denna vecka. Det var en riktigt bra dag och denna dag valde vi en resturang där personalen var riktigt trevliga, alla verkade ha koll på det mesta. Efter maten gick vi till Chinateatern och såg på Hairspray från första raden. Den var verkligen hur bra som helst, alla var där och dem bjöd på en fantastisk show.



        

Jag är riktigt nöjd över denna helg, allt har varit riktigt trevligt men jag skulle nog ha tänkt på att köpa några julklappar...


Kommentarer
Postat av: maria

ååå vad underbart mysigt det låter, jag vill också vara med. men det är ju inte så ovanligt att det blir en till helg med musikal eller liknande när jag kommer hem :) ja julklappar, jag har faktist köpt lite men när jag skulle skicka en liten bok så kostade det 13 dollar!!! sjukt dyrt tyckte jag :P



jaja hoppas du mår bra!

kramar!!

2009-11-11 @ 15:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0