Sökes: vattentäta skor!

Jag håller på att bli tokig på detta väder ibland. När jag tittar ut genom fönstret regnar det inte men när jag väl går ut för att cykla iväg regnar det som bara den. Ja ja jag är i alla fall glad över att det regnar och inte snöar så jag fortfarande kan cykla. Man får ju se något positivt med det hela. Åh idag var det faktiskt sol en liten stund för första gången på riktigt länge. Men allt för snabbt försvann solen och den blå himlen, allt blev grått och det började regna igen, typiskt!

Idag var jag först på föreläsning om nervsystemet, den första av de fyra som vi ska ha. Sen på eftermiddagen var jag och Anders och fikade, riktigt trevligt att få träffas och bara prata en stund.

Nu ikväll har jag också fått prata med Maria, så nu känner jag mig riktigt glad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0