Tomteträning?!

Nyss hemkommen från Adventsaerobics. Liten kul grej måste jag ju säga, jag och Therese begav oss mot gymnastikhallen utan några specifika förväntningar. Möttes i alla fall utav tre instuktörer med tomteluva på huvudet och glitter i midjan. Träningen var väl helt okej men jag måste ju erkänna att julmusik inte gör mig så pepp. Julmusik vill jag mysa till hemma, inte hoppa omkring till. Men, men kul var det och de lottade även ut lite små julklappar och bjöd på pepparkakor. En kul grej helt enkelt!

Måste även passa på att gratta Albin som fyller 7 år idag, är lite ledsen över att jag inte kunde vara hemma just nu.

Grattis grattis!


Kommentarer
Postat av: mamma

Anders slaskar julen braskar jag vann en julskinka när jag var på trolldals julmarknaden!!Kramar mammma!

2009-12-01 @ 11:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0