Utan pengar?!

Ibland är det dyrt att vara student måste jag ju bara säga. Åh nu är mina pengar nästan slut...
Bara nu idag när jag var på faddermöte blev jag av med några hundringar. Tydligen så räcker det inte att man har en tröja, så vad gör Elin?! Jo men visst hon köper en huvtröja och inte bara en t-shirt utan två(!). "Den ena kommer ju alla ändå bara skriva på!". Var sedan till Willys med Frida och köpte nästan bara det viktigaste, toapapper och tvättmedel. Ja vad säger det er egentligen?

Tur att New Moon på torsdag natt redan är betald, annars hade jag varit lite körd. Hur lördagen däremot ska gå ihop, får jag lösa då.

Har i alla fall mat i frysen så jag klagar inte!

Kommentarer
Postat av: Sanna

2009-11-17 @ 20:15:20
URL: http://sannajonsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej =) Det är bara bra med mig. Hur går det i skolan? Känns det rätt? :) Ha det bra!

2009-11-17 @ 20:16:28
Postat av: maria

hahaha åå elin du är så härlig! :)

jag bara tänker mig dig och dina tröjer eller alla saker som du ska spara bara för att spara:P haha jag blir så glad för jag känner verkligen att jag vet hur det är:) åå jag bara ler här för mig själv!!



igår skulle jag också handla. och affären brukar vara öppen dygnet runt.. men inte denna gång inte. den den gången maria ska handla mat själv för då ska den stänga tio och jag kom typ tio fem i och vsste inget. haha det är ganska roligt iaf! jag fick med mig det viktigaste. frukost (bagel), svamp, mjölk och frukt! toa papper nästa!!



Kram

2009-11-17 @ 20:53:50
Postat av: Anonym

ja fan hur det kan vara elin...inte helt okej....my bad som tvingar med dig på lördag också:P sorry för den

2009-11-17 @ 22:28:34
URL: http://pagnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0