Äntligen dans!

Idag har jag återigen varit i Karlskoga på vfu dag 2.  Andra och sista dagen. Tycker faktiskt att dessa två dagar har varit riktigt roliga och otroligt lärorika. Så jag är riktigt nöjd. Verkar som om jag hamnade på en bra avdelning när jag har jämfört med andra. Vissa har tydligen bara fått suttit och inte gjort någonting. Själv har jag ju varit på en avdelning där det hände en massa och även jag fick vara med och göra vissa saker. Kul, kul!

Fick sluta lite tidigare idag vilket jag bliv riktigt glad för. Då stressade jag hem som en tok, bytte om och cyklade sedan raka vägen ner till universitetet. Där väntade dans, riktig dans! Modernt och lite jazz, åh det var så kul! Koreografin som vi började på är helt underbar. Längtar tills nästa torsdag.

Har nu precis pratat en stund med Maria på skype. Det var härligt att äntligen få prata lite med henne och se hur hon har det. Men lille Lukas vaknade så då var hon tvungen att gå iväg. Vi får höras snart igen!


Kommentarer
Postat av: maria

japp och han grina typ hela tiden tjoho!! :P men det var trevligt att prata med dig:)

2009-09-24 @ 23:40:35
Postat av: Marielle

Vad tycker du om min nya höstdesign? :-)

2009-09-25 @ 00:17:17
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0