Dagens goda gärning!

Ja idag tycker jag att jag har varit riktigt snäll. Eftersom jag inte hade något schemalagt idag och jag redan hade läst allt jag skulle gick jag ner till universitetet och mötte upp Shilan. Hon har nu börjat på basåret och behövde lite hjälp. Kändes dock inte som om all min matte kunskap fanns riktigt kvar, men jag tor ändå att vi lyckades lösa en hel del frågetecken. Matte är ju riktigt kul så det var intressant att försöka komma ihåg allt som jag en gång har kunnat. Sedan var det självklart kul att träffa Shilan igen, det var alldeles för längesendan sist. Åkte sedan en liten "halvläskig" bilfärd in till stan, äh vem föjler reglerna egentligen!

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack så jättemycket elin :D

2009-09-22 @ 16:13:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: RESESNACK.

det var ju snällt gjort av dig!

2009-09-22 @ 21:01:34
URL: http://www.res.se/blogg/resesnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0