Det är fredag!

Ja då var det redan fredag. Har idag suttit på föreläsning om "Människosyn" i tre timmar med en mycket spännande föreläsare, så tiden gick på bra. Efter de var det info om att söka vfu plats innan jag möte upp en trevlig tjej som sålde tre kursböcker till mig. Tack och bock för det!

Åkte ner till stan med Agnes och grabbarna. Lämnade dock grabbgänget ganska snabbt. Vandrade omkring och letade och letade utan att egentligen hitta de vi verkligen sökte. Jag lyckades i alla fall göra ett riktigt kap, två par skor ett par stövlar och ett par tygskor för bara 248 kr. Ibland har man tur!

Nu har jag varit hemma en stund, lagat mat och stört mig otroligt mycket på posten då jag inte fått min kurslitteratur. Uscha! Ska senare ner till studentgatan och ha lite trevligt, blir väl antagligen "COREn" sen. Börjar nu lite smått ångra min tvätt-tid som är i morgon klockan tio. Men jag måste tvätta så då är det bara att kliva upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0