Energin?!

Pågrund utav det fina vädret och min plötsliga energi fick jag för mig att gå ut och gå och jogga lite. Helt sjuk vad lite sol kan gör. Hamnade tillslut i alla fall i markaspåren. Har dock ingen aning om vilken väg jag tog, jag snurrade nog runt ordentligt där i skogen. Tyckte att alla små färgskyltar visade lite allt möjligt, åh vid stigkorsningarna fanns ingen skylt alls... Hm, ja så vilken väg jag tog är omöjligt att förklara men jag började vid ljungstugan och kom även tillbaka dit (tillslut!). Drygt en timme var jag borta ungefär och det känns riktigt skönt att jag har tagit vara på denna soliga dag.

Kommentarer
Postat av: Agnes

haha jag var också där idag :D

2009-09-11 @ 00:33:28
URL: http://pagnie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Elin! Börjar bli dags att komma hem och hälsa på nu! HDT sknar dig men hoppas att studierna går bra...

2009-09-11 @ 07:34:40
URL: http://hannaruback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0