Hemtentamen!

Ja klockan 09.00 öppnade jag upp blackboard och hämtade ut tentan. Efter en kort genomläsning kände jag mig otroligt missnöjd på "prov tentan" som de la upp förra veckan. Den var ju ingenting i jämförelse med den vi fick idag. Slet nästan mitt hår ett tag, men nu börjar jag få lite koll på det hela. Tycker dock att det känns lite för lite med gränsen på bara 4 sidor, skulle behöva en sida till i alla fall. Men det är väl bara att försöka förklara sig så kort och koncist som möjligt.

Har inte ens hunnit med att göra någon mat än så nu är det då dags. Har under dagen endast fått i mig frukost och x antal koppar kaffe. Ikväll ska jag unna mig en paus framför tv´n, Grey´s anatomy är ett måste!

Kommentarer
Postat av: Göran

Tjena, slit inte av allt hår bara..hi.hi fast du har ju mycke,ha det gott/ Kram Farsan!!

2009-10-01 @ 10:24:20
Postat av: maria

åå du är så duktig, jag blir stolt!! :)

du kommer klara det där suveränt med skolan och så.



jag vill också se på Greys jag tittar på one tree hill istället :P



Kram

2009-10-05 @ 17:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0