Hösten är här!

Åh vilken härlig dag! Känner mig verkligen glad över att hösten är här. Luften är frisk och bladen på träden har börjat få fin färg. Visst det var riktigt kallt att cykla nerför backen i morse men jag var ändå glad.

Seminariet gick toppen! Vi pratade om våran vfu plats och lämmnade in rapporten. Jag är verkligen riktigt glad över att jag gått estetiska innan detta för jag känner mig trygg i mig själv och klarar av att prata inför dem andra. Vissa verkar faktiskt ha lite svårare för det.

Efter seminariet cyklade jag hem och tog sedan bussen ner till stan. Där hittade jag både en present, en ny jacka och lite andra små saker som "åt upp min plånbok" men ibland måste man få unna sig något. Skulle behöva ett par skor till sittningen på fredag men det var det betydligt svårare att hitta...

Senare ikväll ska jag, Frida och Therese iväg på Body Balance, ska bli riktigt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0