Kurslitteratur

Idag (äntligen) kom min kurslitteratur fram. Har hunnit läsa en liten del, men mer behövs inför imorgon då vi har vårat första seminarium. Har under dagen arbetat med grupparbetet och vi är nu klara, eller vi hoppas och tror att vi är klara.

Funderar faktiskt på att åka till Bollnäs i helgen, Maria åker ju till USA på måndag så jag skulle väldigt gärna vilja träffa henne innan dess. Kommer sakna henne som en tok under detta år, men hoppas självklart på att hon kommer att få det helt underbart!

Det dumma med att jag åker denna helg är som Agnes sa, att då kommer hon och jag inte ses på några helger framöver eftersom hon ska åka till Lund helgen efter. Men, men under dessa tre år kommer vi nog spendera massor av helger tillsammans, åh det är jag riktigt glad över!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Åhh vad glad du gör mig gumman :D

2009-09-07 @ 23:34:35
URL: http://pagnie.blogg.se/
Postat av: Linnea

HAHA, kan inte föreställa mig att någon faktiskt KAN vara så där blåst!

2009-09-08 @ 16:40:01
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0