Lördag, eller?!

Är det verkligen lördag?! Ja hur många gånger jag än tittar efter och ser att det är lördag så känns det ändå som söndag. Tror att det beror på att jag var "ledig" igår. Känns så skönt att veta att jag har ännu en dag kvar av helgen. Vilket betyder att jag har ännu mer tid på mig att förbereda mig inför veckans vfu. Har lite mer litteratur att läsa, och sedan måste jag börja fundera på hur jag ska skriva min lilla rapport, var jag ska sätta mitt fokus. Ska i alla fall bli riktigt spännande att få gå ut på två dagars fältstudier, kan vara en bra början för att se hur allt (eller en liten del utav det hela) fungerar.

Måste även ta och visa er min otroligt fina namnskylt, är den inte helt fantastisk?! Åh ja Agnes om du undrar... så har jag även fixat en åt dig!



Dagens lyx: Kaffe och riktigt god choklad från Choklad butiken!  



Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, stackarn! Jag tycker också att det känns som söndag!!!

2009-09-19 @ 16:01:37
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0