Maria är i USA

Min söta älskade lillasyster är nu i USA. Fick ett sms nu i natt om att allt hade gått bra och att det inte var så farligt att flya. Både hon och jag har ju fått för oss att vi är flygrädda utan att egentligen vara det. Men det kändes riktigt skönt att få ett sms om att allt hade gått bra. Hon befinner sig just nu i New York och sa själv att det kändes helt sjukt, åh det kan jag verkligen förstå.

 

Önskar nu att jag hade lite extra energi för att öppna böckerna och läsa inför nästa seminarium och inför vfu´n men just nu finns ingen energi alls. Vill bara göra massa annat. Allt städa känns tom. mer lockande.


Kommentarer
Postat av: Julia N

MEN GUUUD!

Lycka till Maria!

2009-09-15 @ 18:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0