"Nu känns det tydligt"

Om man ska förstå dagens rubrik bör man ha varit på samma föreläsning som jag eller knappt då går det att förstå. Men, men trots att dagen var lång gick det bra och det blev en massa skratt, även vid tillfällen som kanske inte var så bra.

Önskar att jag då och då kunde ta en powernap. Som just nu tillexempel är jag sjukt trött men det finns ju ingen chans för mig att sova nu. Om jag ändå bara kunde slumra in i så där fem minuter och sedan vara pigg. Åh det skulle vara så skönt. Nu får jag bara vänta ut denna trötthet, piggna till och sedan vara alldeles för pigg när jag måste sova istället. Typiskt. Varför kan jag inte powernapa? Finns de några speciella tips på hur man gör?
 

Kommentarer
Postat av: RESESNACK.

kand u verkligen inte powernapa?

2009-09-21 @ 19:59:25
URL: http://www.res.se/blogg/resesnack
Postat av: Agnes

alltså elin det är illa. jag tror vi får ha en lektion i hur man powernappar.

1.lägg huvudet på kudden

2. Blunda



woila nu sover du ;)

2009-09-21 @ 20:23:49
URL: http://pagnie.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad är det de säger.. 15-20 minuters sömn på dagen ersätter 2 timmars förlorad nattsömn..

Med andra ord... Elin, du får prioritera! Skippa skuldkänslor å stress över saker som måste göras å luta kull dej på kudden i 15 minuter! Det klarar du!!!

Kram!!!!!!!!

2009-09-21 @ 23:19:04
Postat av: Elin

Svar till Ida.

Det är inte de att jag känner stress över saker jag måste göra utan jag kan bara inte. På 15 minuter hinner jag inte somna utan då ligger jag bara och vrider och vänder mig. Jag kan verkligen inte somna. Det hela slutar då med att jag är ännu tröttare.

Kram!

2009-09-22 @ 10:26:49
URL: http://elinhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0