Redan september

Ja då var vi redan här. Första höstmånaden och vädret har varit toppen idag. Vi hade våra första föreläsningar idag om "Sjuksköterskeyrkets och omvårdnadsvetenskapens framväxt ur ett historiskt perspektiv" och en om "Sjuksköterskeyrket idag". Den första var väldigt intressant måste jag säga.

 

Efter skoldagen cyklade jag och Agnes ner till stan. Svängde först förbi läromedia och köpte boken "Människosyn och etik". På stan fixade vi lite småsaker innan våra lunchmagar ropade efter mat. Åh mat blev det, är smått imponerad på hur mycket vissa kan äta! :)

 

Vidare har jag hunnit handla och även beställt hem en massa studentlitteratur för dryga två tusen. Uscha nu får man leva fattigt ett tag. Nu är det snart dags för nollning, stadsvandring. Jag kanske inte är i så stort behov av en stadsvandring men det brukar ju vara roliga lekar.


Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha,,,,inte har du fult namn....tänkte om det var deras tanke mer...dom är nog inte vana med lite modernare namn ;)

2009-09-01 @ 21:04:55
Postat av: Agnes

Haha ja men jag åt ju bara lite ;)

2009-09-01 @ 21:08:32
URL: http://pagnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0