Samtal av alla dess slag

Åh vad jag mår bra av samtal. Samtal av alla dess slag. Det kan vara alltifrån ett riktigt telefonsamtal till skype och msn. Det har stärkt mig ikväll. Känns alltid lika bra att prata med dig Lisa. Lite konstigt att vi nu bor i två helt olika städer. Tror faktiskt inte att jag har fattat de ännu. Skönt att du alltid finns!

Har sedan hunnit med en hel del andra samtal, ni betyder också en massa för mig. Familj och vänner är det viktigaste för mig. Det är ni som ger livet en mening och ett innehåll. Tack för det!

Nu borde jag sova, har föreläsningar hela dagen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi!!! Kul att vårt flummiga samtal kunde betyda något för en ensam Växbo-brud i stora stan Örebro!!! Det gör vi så gärna om!

Kram!

2009-09-21 @ 15:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0