Solen är framme!

Min energi efter en hel dag med föreläsningar är nu på topp. Du kanske inte tror mig men åh så glad jag blir av lite härligt väder. Solen skiner och det är perfekt temperatur ute. Min energi laddar då om igen, åh det känns så bra!

Dagens föreläsningar var väl för övrigt inte så speciella, stundtals var det ganska segt. Men dagen flöt på bra, även fast Agnes bestämde sig för att dissa mig under hela dagen... hm, kanske godtagbart eftersom jag dissade henne igår kväll. Så vi har väl gått jämt ut nu då?!

Har även träffat på både Therese och Frida idag, känns som om det var längesedan vi sågs även om det bara gått några dagar. Ska ta följe tillsammans imorgon då det är dags för Örebrodagen! Då ska vi se till att heja fram Serum och Agnes till seger, kul ska det bli! Sen på eftermiddagen tar jag tåget till Bollnäs, Maria, Maria, MARIA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0