Tips till alla dansare!

Det slutade med att vi skippade stadsvandringen och tränade istället. Var på ett Body Balance pass som var sjukt bra. Vill tipsa alla dansare att gå på ett sådant pass om möjlighet finns. Träningsformen är verkligen toppen för en dansar kropp då man arbetar på ett bra sätt och strechar ut hela kroppen ordentligt. Är verkligen helnöjd med dagens träning. Måste även tilläga att Agnes kämpade på bra under kvällens pass även om hon har en gammal skada i axeln och hellre hade tränat fotboll.

Nu sitter jag och väntar på att Frida ska komma över. Vi ska se på So you think you can dance tillsammans. Riktigt mysigt och kul att det är fler som tycker om dans och att dansa. Heja Kayla!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha....ja jag kämpade...men fotboll säger jag bara ;)

2009-09-02 @ 17:05:17
URL: http://pagnie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan Elin! Bodybalance är ett fruktansvärt bra program!

Lesmills som jag arbetar för har också Bodyjam om du inte har testat det? Gå in på lesmills.com

lr lesmills.com/freddan så får du se mer.

Mvh Edberg :)

2009-09-10 @ 19:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0