Vfu dag 1

Ja idag var första dagen på fältstudien. Jag blev ju placerad på "Kliniken för Medicin och Geriatrik" på sjukhuset i Karlskoga. Så det är där jag har spenderat hela min dag. Det var faktiskt riktigt intressant, trots en del sittande. Jag lyckades ju komma på en "Ovanligt lugn dag", jag undrar hur det kom sig... Ja, ja, jag hoppas på lite mer att göra imorgon. Är i alla fall riktigt nöjd med dagen men är nu riktigt slut. Väntar nu bara på att maten ska bli klar så jag får fylla på med lite ny energi så jag orkar med morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Farsan!

Hejsan hoppsan, men lycka till då i Karlskoga, blir väl spännande?? Kram

2009-09-24 @ 10:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0