Delar med sig av allt och ingenting!

Har upptäckt att våra förelärsare gillar att dela med sig av sina egna familjer. Just för tillfället vet jag en massa saker om personer jag inte ens har träffat.
Jag vet till exempel:

  • Hur en föreläsares man duschar, han tvättar först håret med kläderna på och när det är klart duschar han resten av kroppen.
  • Att en annan föreläsares man anväder så kallade "finska porrisar" (som hon så fin uttryckte det), det är alltså kallsonger utan ben.
  • Att en föreläsares dotter pratar alldelse för fort så hemma får hon nu använda sig av tre olika röstlägen. En för kompisar, en för mamma och en för morfar.
  • Och jag vet att en mamma har sjukt bra hörsel medan pappan hör nästan inte alls. Åh detta leder då självklart till det ena och det andra.

Det här är stunder som förgyller våra föreläsningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0