Misstag ska inte upprepas!

Ja det som rubriken säger menar jag verkligen. Men denna gång var det tredje gången gillt som gällde. Jag pratar så klart om årets majblomma. Jag har under de två senaste åren missat att köpa en lite blomma pga. att barnen som sålt dem alltid hållt sig borta från mig. Men i år mötes jag av en liten tjej och jag köpte en utan att fundera.

Hittade för övrigt Marabou Passion igår på affären. Ny choklad med smak av passionsfrukt och chili. Vet inte om jag ska hissa eller dissa. Nöjer mig med att säga att den är speciell, men för all del prova och berätta vad du tycker.



Åh på studentforum står det att jag fått VG på Hälsopsykologi tentan! Weeehee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0