Jullov... nä skulle inte tro det!

Idag började vi med en ny delkurs som sträcker sig över hela julen (tack såååå jätte mycket för det!). Har en massa inlämningsuppgifter och seminarium som ska göras under julhelgen. Så jag som hade planerat att i alla fall vara hemma en vecka måste nu korta ner mitt julfirande i Bollnäs ännu mer... Men under den lilla tid som jag ska vara där ska jag i alla fall vara ledig. Sen när jag kommer tillbaka till Örebro ska jag se till att plugga hela dagarna.

Hoppas att morgondagens föreläsningar blir roligare än de var idag och att vi gör klart vårat ena arbete! Som tur var kommer våra föreläsare med roliga kommentarer i alla fall, eller vad sägs om:
"Det är bara att gapa och svälja".

Kommentarer
Postat av: Therése

Åh stackare! Hoppas du får vara lite ledig iaf ♥

Förresten är du i skolan imorn? Måste krama dej god jul innan jag åker hem!!

2010-12-20 @ 22:33:49
URL: http://littleworldofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0