Max 5 sidor?!

När jag läste uppgiften trodde jag aldrig att jag skulle hamna i den situation jag hamnade i... max 5 sidor blev i mitt fall 5 1/2 sidor... hur är det möjligt?? Men nu helt plötsligt har jag bara 5 sidor + två rader. Hur gick det till? Visst jag ändrade lite i texten men inte så mycket, eller?! Ja, ja, jag ska inte skicka in den ännu så jag har någon dag på mig att kolla igenom den så jag nu inte har lyckats radera ett helt stycke.

I morgon är jag "ledig" då ska vi först hem till Marias mamma på lunch (vilken lyx va?!) Sen drar vi vidare till Emelie där vi ska laga god mat och har det trevligt tillsammans hela kvällen innan vi ska se på fyrverkerier vid slottet!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har 4 sidor + en sida referenser :D



Ja visst är det lyx!? Jag vet inte vad jag ska göra för att min mamma ska förstå hur mycket jag uppskattar henne. Ge henne semester från stallet kanske?

2010-12-30 @ 22:16:47
URL: http://mitrolle.blogg.se/
Postat av: Frida

Gott nytt år på er alla!!! Hoppas ni har det super kul ikväll och du får hälsa till alla!! Jag kommer fira nyår 6 timmar innan er:D

2010-12-31 @ 06:13:45
URL: http://myowncupoftea.blogg.se/
Postat av: angelica

jag ligger på tre sidor nu, men är inte färdig än.. verkar bli upp till fem :s förstår inte hur det hände xD

2011-01-02 @ 18:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0