Blir du också sjösjuk av att rida kamel?!

Gårdagskvällen hemma hos Anna var riktigt toppen! Vi var ett gäng som myste framför melodifestivalen. Men gårdagens program var väl inte så speciellt bra, så det var roligare att titta på alla nakna män som gick omkring i huset på andra sidan vägen.

Att vandra omkring i snön med Malin och Cilla var inte illa heller, killen i busskuren var nog lite smått fundersam på var vi egentligen höll på med.

Idag är det jag som har väsnas mest på kotten hittills. Jag har nämligen skottat min lilla trapp, det var på tiden. Helt sjukt mycket snö, så pass mycket att man inte kunde se de två nedersta trappstegen. Jag har inte lika tur som Frida som har trappen på rätt sida!

Ikväll är det bio som gäller, vi ska se Valentine´s day.


Kommentarer
Postat av: Helena

Det är ordning & reda på dig! de borde ja också göra, får pulsa genom en snöhög för att ta sig in i textil & trähusen nu, haha..

2010-02-21 @ 15:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0