Blodbussen och underbart väder!

Allt känns toppen idag! Jag tror att det började med vädret, det är verkligen hur underbart som helst idag. Jag tog faktiskt en promenad efter att jag hjälpt Agnes att handla och fått Maria att prova B&J.

Blodbussen var på skolan idag så jag passade även på att ta en tur dit. De tog lite blod och ska nu gör några prover på de och se ifall att jag nu kan ge blod, men än så länge är allt bra. Det är ju något som jag har tänkt länge på att göra så det var ju bra att jag verkligen gick dit idag.



Agnes fick för sig att kolla snödjupet, åh ja vi har mycket snö. Kanske också ska tilläga att Agnes nästan är 10 cm längre än Maria i "vanliga" fall.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jeeses vad snygga vi blev då ;-)

Synd vi inte fick med någon 'efter' bild eftersom det dök upp massa folk hela tiden som skulle vara i vägen =P

2010-02-27 @ 10:37:25
URL: http://mitrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0