Mysig schlagerkväll!

Igår kväll åkte jag hem till Maria och Daniel. Det var vi, Sara, Emelie och Daniels två kompisar. Vi såg första delfinalen i Melodifestivalen. Åh ja det blev som jag och Sara trodde/ville till största del. Vi alla hade dock lite svårt för Pain of Salvation. Visst låten var väl okej men vad var det för mening med att ha med ett helt band på scenen med instument och allt när det ändå bara var sångaren och pianisten som gjorde något... ja det är fortfarande ett mysterium. Men vi skrattade i alla fall.

Sen tittade vi på film, RESAN TILL JORDENS MEDELPUNKT. Började med att se den i 3D med sjukt roliga glasögon men det slutade vi med eftersom de var lite väl läskigt, eller jag och Sara skrek väl lite väl högt... men vad då?! Fiskar med världens största gap höll ju på att äta upp oss.

Träffade även världens sötaste hund, Biscuit. Helt ärligt nog de sötaste jag sett, åh ja de var inget fel på ägaren heller...

Idag har jag och Maria varit iväg till Marieberg och hon har nu fixat en klänning till sittningen på fredag. Maria är ju min +1 då så jag måste ju vara med och godkänna kläderna, de blev riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0