Sms konversation vid 7.00 tiden

Idag mellan 6-7 vaknade jag utav snöskottning utanför mitt fönster. Kände mig sjukt irriterad över att ha vaknat så tidigt denna dag som jag var ledig på. Helt plötsligt får jag ett sms av Frida. Våra sms fortsätter en bra stund.

F: (07.23) Jag hatar plogar
E: (07.24) Jag med, uscha!
F: (07.26) Jag vill sova! :(
E: (07.33) Jag blir tokig!
F: (07.35) Har tagit mina data hörlurar o kopplat in till mobilen :P
E: (07.35) Smart du!
F: (07.36) Jo men jag hör det fortfarande :(
E: (07.37) Nu får dom lägga av!
F: (07.38) Jag dör! Måste dem komma sju på morgonen!
E: (07.39) Ja dom är ju dumma i huvudet!
F: (07.40) Verkligen! O jag lär upp halv nio :( jag vill sova! Är så sjukt trött.
E: (07.41) Åh de är ju så irriterande när man äntligen får sova en dag!
F: (07.42) Jag är så död. Men du ska försöka sova sista tiden nu :P godnatt
E: (07.43) Nattinatt

Jag kan då säga att det inte var lätt att somna om, de slutade ju aldrig. Åh jag kan då meddela att dom håller på fortfarande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0