Fadder kickoff och pappa på besök!

Igår var det dags för fadder kickoff, det var riktigt kul förutom att jag hade sjukt ont i huvudet. Det släppte lite mot kvällen men det var ändå inte helt okej. På kåren fick vi mat (köttbullar och potatis), löste ett alldeles förlångt kryss och dansade! Fick i alla fall skjuts hem på kvällen så jag är nöjd!

Idag kom pappa förbi på förmiddagen. Han är påväg till Småland för att hämta upp resten av familjen så då passade han på att besöka mig en liten stund. Han lämnade en massa packning till mig och sedan åkte vi ner på stan. Lunch på Rosalis var så klart ett måste och det blev även en liten rundvandring på stan. Mysigt värre!



Nu ikväll ska jag åka hem till Maria på födelsedagsfirande, ska bli riktigt kul att bara umgås och sjuga singstar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0