Fika med dansarna!

Har idag varit iväg till stan och träffat mina kära vänner Kristin, Stina, Hanna, Frida, Elin och Sara från HDT (Hälsinglands Dansteater). Jag och Kristin har pratat om denna dag länge och försökt fixa ihop det på bästa sätt. Till slut lyckades vi bestämma dag och tid. Det var så kul att träffa alla, att umgås och bara snacka en massa. Alla är så underbara på sina sätt! Vi ska se till att det blir fler gånger och att dom andra som inte kunde komma idag också kan vara med.


Jag och Kristin


Elin och Sara


Hanna och Frida


Stina och Hanna

Tack för en otroligt mysig fikastund!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad trevligt ni verkat haft:)

2010-01-05 @ 16:04:12
Postat av: Anonym

Vad trevligt ni verkat haft:)

2010-01-05 @ 16:05:37
Postat av: Kristin

tack själv snälla du! jag är så glad! nog för att jag pös iväg tidigare än väntat men jag fick träffa dig en sväng iaf... :) nästa gång kör vi på låååångfika tycker jag! :D tack igen och största kramen!

2010-01-05 @ 20:25:32
URL: http://sandstr0m.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det var efterlängtat!Och det bör absolut göras om nästa gång du kommer hem till Bollnäs igen:) Åh vilken ära, två bilder lyckades jag se mig i..Haha..

2010-01-05 @ 23:41:41
URL: http://haniel.blogg.se/
Postat av: Nea

Nämen vad FIN du är i håret Elin! Inte illa :D

2010-01-06 @ 13:35:07
Postat av: Frida

Tack själv! Det var jätteroligt att träffa dig. Får ta en längre fika nästa gång!Ha det så bra uppe i Örebro nu! Hälsa Grankotten från mig också! haha ;D

2010-01-06 @ 18:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0