Hattparty!

Igår var det hattparty men jag var utan hatt. Försökte en bra stund med att komma på hur vi vek våra hattar i höstas men utan att lyckas så då gav jag upp... tur att vi har snälla nollor i alla fall, för helt plötligt hade jag en hatt.

Vi fortsatte våran förfest på kåren och fick då varsin goodiebag. Det var en rolig kväll och jag måste ju bara berätta att jag gjorde världens vurpa ute, swoooch sa de och helt plötsligt låg jag på marken. Tur att jag hade Agnes med mig, då vara det bara att skratta åt allt. Så gårdagen har satt ett litet märke på min arm, ett riktigt fint skrubbsår!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsan är det skrubbsårs Elin som har kommit tillbaks?Ska nu börja med maten stuvade morötter och tillmans falukorv.KRAMAR MAMMA!

2010-01-18 @ 15:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0