Home sweet home!

Ja då var jag äntligen hemma i min lilla lägenhet i Örebro. När jag åkte från Bollnäs visade termometern -27.5 grader men jag njöt i den härliga solen. Tågresan gick bra, slutade bara med ca 15 min försening. Det som störde mig mest var nog att dom återigen har höjt priset på biljetten. Väl framme i Örebro när jag väntade på bussen höll mina tår på att förfrysa det var verkligen sjukt kallt. Men mitt hem var i alla fall sig likt förutom mina stakars små blommor som helt har tröttnat. Har vattnat dom nu och hoppas på ett litet mirakel. Kvällens bästa är nog ändå att min favorit granne Frida också kom hem idag och bestämde sig för att ta bilen till Willys, åh jag fick följa med. Toppen, bara äggen fattades!


Kommentarer
Postat av: maria

hej åå skönt att det kändes bra då!

jag fick en blomma i mitt rum när jag flyttade hit och har inte vattnat den en endå gång :P hehe den mår nog inte så bra. prata med aubrie om det nyss faktiskt!

lycka till med miraklet, jag tror dom kommer överleva!

Kram

2010-01-07 @ 04:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0