Senaste tiden i bilder!

Här är lite bilder från den senaste tiden då min dator inte fungerade.

En dag åkte jag, Agnes, Frida och Therese ner till stan. Shoppade maskeradkläder och åt mat på Rosalis. Det kändes lite som första dagen då vi fyra också åkte ner till stan tillsammans.


Agnes och Therese


God mat


Frida

Sedan hade vi nollning. Vi hade en liten pysselkväll då man fick göra sin egen nolletröja.


Efter pysselkvällen fortsatte vi till Kåren där det var sektionskamp.


Vårat fina Serum lag!

Dagen efter var det dags för Maskerad med sago tema. Hulken, smurfarna, Snövit och Emil i Lönneberga dök bland många andra upp. Jag, Frida och Agnes hade tydligen inte någon speciell idé. Vi och kanske 50 % av alla som var där var nämligen utklädda till fe (feer?!).


Frida


Jag

En söndag hade vi ingen nollning alls så då passade jag och Frida på att åka hem till Therese och äta tacos. Det blev en riktig heldag!


Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0