Doft av sol!

Idag åkte vi i familjen (jag, mamma, Nisse, Maria, Anna och Robin) ja vi som var hemma :P ner till Ockelbo markanden. Kan då lova alla er att detta är tradition hos oss, vi åkte inte dit pga all bröllopshysteri som har varit på sistone. Vi brukar faktiskt åka på just den markanden varje år om vi har tid, åh nu har jag min lediga helg. Det var mycket folk och otroligt varmt, så vi stannade inte så värst länge. Åkte och badade istället.

   

Hemma igen gjorde vi grillat till middag och efter det blev det en sväng till en badplats här i byn. Det har verkligen varit galet varmt i dag och varje dopp i vattnet har gjort dagen lite enklare! Men jag är glad, jag känner doften av SOL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0