Bästa dagen på länge!

Tog årets första dopp idag. Det var helt underbart, inte speciellt kallt utan det var bara skönt. Jag, Emelie och Angelica åkte nämligen bort till Säbylund där vi solade och badade hela eftermiddagen. Riktigt härligt!



 

       

Efter badet cyklade jag ner till stan. Träffade Cilla, Sara och Erik för glass i kvällssolen framför slottet. Dock var smakerna på glassen inte dom vi trodde men det var riktigt gott ändå.



Det har verkligen varit en underbar dag, det ska kännas att man har lov!

Kommentarer
Postat av: Emelie

det var riktigt skönt att bada må jag säga :p nu är det dags att ta tag i mer bränna och sedan kanske att tjata på micke så jag får upp min orbitrek nu när gymmet lagt ner :p

2010-06-04 @ 12:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0