"Jag känner mig lite naken just nu..."

Idag har jag haft den bästa heldagen tillsammans men Frida och Therese. Vi började med en vända på stan, så härligt att bara gå omkring nu när vi alla är lediga.

 

På kvällen var det dags för grillning på kotten. För en gångs skull var det vi som fick väsnas och inte någon annan, vi hade gården i princip för oss själva. Skrattade och hade en helt underbar kväll.



   





Kunde faktiskt inte bli en mycket bättre avslutning på ett underbart år! Tack för att jag har fått lära känna er, ni är fantastiska!

Kommentarer
Postat av: Therése

TACK SJÄLV!! Du är underbar! <3

(Och ja, snacka om att känna sig naken och exposed (!) Haha...)

2010-06-05 @ 23:21:08
URL: http://littleworldofmine.blogg.se/
Postat av: Frida

Men super TACK vet inte hur jag hade klarat mig utan er <3

2010-06-06 @ 00:03:15
URL: http://myowncupoftea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0