Jag väntar en stund till

Ja nu tror jag att jag har packat klart och slängt de matvaror som skulle ha blivit förstörda till hösten. Sitter nu bara och väntar på att pappa ska anlända till staden. Staden Örebro som jag tycker så mycket om. Att man kan trivas så bra här är ju helt underbart. Jag har fantastiska vänner och jag gillar min utbildning, tror verkligen att jag har valt rätt.

Nu blir det en sommar i Bollnäs, eller framför allt Växbo. Det ska bli härligt att komma hem till den lilla byn som verkligen kommer till liv under sommaren. Hoppas på att bageriet är lika bra i år som det var förra året.

Hej då Örebro vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej då Elin, vi ses senare i år! :D

2010-06-07 @ 19:56:39
URL: http://mitrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0