Dagens konstaterande!

Att:

  • Campus godaste kaffe hittar man i musikhögskolan
  • Lotta är afropowerdance bästa instruktör
  • Jag och Frida är bättre tränad idag än vad vi var för två veckor sedan
  • Vatten inte är gott till frukost
  • Barnmorskor pratar om sjukt onödiga saker vid helt fel tillfällen. Jag har bla. fått höra: Hur dumt det är att hoppa ut från en flygplan utan fallskärm, att jag borde åka långfärdsskridskor (efter att jag redan innan påpekat att jag knappt kan stå på ett par skridskor) och nu senast, då hon räknade upp alla platser i Hälsingland som hon kunde.... Hm, jag säger bara varför?! Vissa stunder, åh speciellt vid dessa tidpunkter kan man faktiskt vara tyst utan problem.

Kommentarer
Postat av: Frida

Kan inte hålla med mindre:P

2010-03-25 @ 07:16:05
URL: http://myowncupoftea.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha du skulle gå till min barnmorska =D Hon pratar inte om nåt onödigt alls, haha, det är löpande-band principen ;-)

2010-03-27 @ 07:09:28
URL: http://mitrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0